Sunday, March 8, 2015

Pubi Wesenbergh

Kuna meie tavaline kohvitamiskoht oli parajasti broneeritud, siis pidime traditsioone murdma ja Rakveres uue istumiskoha leidma. Astusime Wesenberghi sisse reedel kella viie paiku, peale meie olid majas ainult teenindajad, aga meil on andmeid, et õhtuti käib seal päris aktiivne tegevus. Pärastlõunal on see igatahes väga vaikne koht, kus istuda ja kohvitada. 
Teenindus oli äärmiselt sõbralik ja tähelepanelik. Pole eestlasena peaaegu harjunudki sellise asjaga, et sinu eest  nii hästi hoolitsetakse :) Kõik käis kärmelt ja viisakuste saatel. Meile meeldis! 
Toidud olid lihtsad ja menüü lühike ja konkreetne. Tomati-kanasupp oli igatahes nii terav, et ma olin päris tänulik, et ma sinna kõrvale pool liitrit vett võtsin. Ma olin pooleldi imestunud, et mu hingeõhk ei leegitsenud :D Ma tellisin magustoidu ka, väga mõnus brownie oli, aga millegipärast ma olen foto sellest kuhugi ära kaotanud ja teile seda presenteerida ei saa... Hmmh. Minu kaaslase lõhe erilist muljet ei jätnud, tema arvas, et teist korda ta sama toitu ei telliks. Mina läheksin desserdi nimel vist tagasi küll, aga toda krehvtist tomatisuppi soovitan ma küll tellida ainult neil, kes tõeliselt teravate elamuste peal väljas on. Ma isegi vaatasin, et laual on pipraveski täitsa olemas, äkki paneks köögis korraga vähem vürtsi supi sisse, ma saaksin ju lauas ise juurde uhada seda, kui ma tahaksin...
Mulle Wesenbergh meeldib. Mulle meeldib sisekujundis ja asukoht. Ja nende armas teenindaja, kelle nime ma kahjuks ei märganud välja uurida... Teda kiidaks küll! Nii püüdlikku ja tähelepanelikku teenindust ei kohta just tihti. Ma loodan, et teda hinnatakse vääriliselt! Ainus, mis mulle väga ei istunud, oli nende muusikavalik, mis ümbruse ja õhustikuga väga kokku ei hakka. Ootaks esmapilgul rohkem mingit jazzilikku õi bluesilikku muusikat, aga neil tuleb ikka päris kodukootud umpa-umpat. Ma nende asemel tegeleksin selle osaga, seal oleks tegemist veel küll. 
Üldiselt tulime me ära täis kõhtude ja rõõmsa meelega. Minul kulus näiteks supi-kohvi-vee-magustoidu kombo peale 12 eurot kopikatega. Mitte midagi šokeerivat, kuigi Rakveres saaks ka odavamalt. Samas ikkagi praktiliselt hotelli lobby baar, mille puhul pole veits soolasemad hinnad imekspandavad. 
Väga lühike ja lööv koduleht on neil ka. Selle leiab SIIT

Hindeid andsime me nii: 

                                    Arbuusisuhkur                  Hermione
Interjöör                             9/10                                6/10
Toit                                     6/10                                7/10
Teenindus                        10/10                               9/10

Keskmine hinne Wesenberghi pubile meilt 7.8 punkti kümnest võimalikust. Teenindus annab ikka palju juurde ja silub kõik muud pisivead! Võtke õppust, teenindusasutused!






 

 

No comments:

Post a Comment