Tuesday, September 18, 2012

Vassilissa

Käisime seal kolmekesi eile, 17.09.2012
Aeg oli selline õhtune, kell võis seitse umbes olla, koht ise üsna tühi. Paar klienditeenindajat lippas ringi, aga nende väärtuslikku aega oli päris keeruline saada. Istusime ikka head viis minutit lauas enne kui meile menüüd toodi. Ja siis veel kümmekond minutit enne kui tellimus võeti. Ja enne eelroogi ootasime ühtekokku vist oma 35 minutit, mis meie tühjade kõhtude jaoks lausa piin oli. Keset restorani oli küll kaetud üks pikk peolaud ja peale meie oli veel paar-kolm väiksemat laudkonda ka, aga sellist metsikut viivitust ei selgitanud seegi. See restoranikogemus kujunes tubli 2,5 tunni pikkuseks, sinna sisse siis eelroad, praed ja magustoidud. Maksma lippasimegi lõpuks letti, sest meie restoranibande kolmas liige ei mallanud enam kojuminekut ära oodata. Kõige nõrgem koht oligi teenindus. Muudkui istu ja oota, oota jooke, oota toitu, oota, et keegi räpased nõud laualt ära koristaks... Vahepeal liipas teenindaja lauast mööda, võttis suvalise supikausi kaasa, aga ülejäänud laudkond istus oma mustade nõude taga edasi... Kuidagi hajevil ja aeglane oli kogu värk seal. See sai ka külalisteraamatusse õhtu lõpus kirja pandud :) 
Iseenesest oli täitsa kena koht, kuigi mina võrdlesin seda pidevalt mõttes oma kunagise lemmiku, restoran Rasputiniga ja pidevalt pidin ohates tunnistama, et see aastatetagune lemmik jättis ikka parema mulje. 
Minu õhtu tipphetk saabus kahtlemata koos supiga, milleks oli selline koorene seenesupp ja oleks mu õhtu ainult selle taldrikuga piirdunud, oleksin ma olnud helges taevas. Absoluutne maitseelamus! Ma pole vist kunagi nii head suppi saanud, kui see oli. Seenene, koorene, tagasihoidlikult maitsestatud, et tõelised tähed saaksid särada... Ma armastasin kõike selle supi juures. 
Karbonaad, mille ma sain, oleks võinud see-eest olla natuke rohkem maitsestatud ja natuke vähem läbiküpsenud. Ilmselt minu viga ka, et ma ei maininud tellides, et ma sellist roosakat liha armastan, aga noh... No ega ta halb ka polnud. 
Toit oli üldse selline keskmine. Peale seenesupi oli kõik selline tugev keskmine, kõhu sai täis ja jalutuskäik läbi Tartu õhtu lõpuks kulus päris ära. Me kõik tellisime eelroa, prae ja magustoidu, mina ja L. ka tilgakese alkoholi. Keskmine kulu näkku 16 eurot. 
Netist saab neid kaeda aadressil  http://www.vassilissa.eu/

Ja meie punktid: 

                                 Arbuusisuhkur                    Lothleg
Interjöör                          6/10                                7/10
Toit                                   7/10                                7/10
Teenindus                        4/10                                3/10

Mis teeb keskmiseks skooriks  5.7/10



Interjöör
Heeringasalat


Koorene seenesupp aka õhtunael

Pliinid seene tartari, sibula ja hapukoorega

Koorene pajaroog

Rohke juustuga, nagu näha

Karbonaad

Pavlova

Majakook vaniljekastmega

No comments:

Post a Comment