Tuesday, September 18, 2012

Yakuza Sushi Bar

Tegelikult käisime me tolles mõnusas söögikohas juba 14. septembril. Ja ma olen seda oma igapäevablogis ka juba kajastanud. Aga aususe huvides panen ka siia: 


Tänane päev tõi minu ja Leeni ellu palju uut ja põnevat. 
Sest lõpuks ometi suutsin ma õigel ajal jalule saada, 
Laias maailmas natuke ringi vaadata 
Ning saabuda kella üheteistkümneks tagasi suure projektiga. 
Noh, kõik on muidugi üldise hariduse huvides 
Ja täiesti ametlik kooliülesanne. 
Kolm restorani, mille me juba tänasega ka välja valisime, 
Ühes juba ära käisime... 
Ja sel ajal, kui mina tarkust kogun ja tööd teen,
Saame me mõlemad veel kõhu ka head-paremat täis :D 

Aga igatahes. Haarasime jalamaid härjal sarvist, 
Valisime tänaseks toidukohaks Yakuza Sushi Bar, 
Mis asub Tasku 4. korrusel, kohe Cinamoni kohal :D 
Hästi tore koht oli, mõnus ja hubane, 
Kiire teeninduse ja jubemaitsvate toitudega. 
Okei, väikeseid äpardusi juhtus ka, 
Teenindja pidi minu tellimuse pärast näiteks kaks korda lauda tagasi tulema, 
Sest noh.. Veiseliha oli otsas. Arenguruumi on alati :) 
Aga meil oli lahe vahelduseks toidukriitikuid mängida, 
Mina sain iga detaili jälgida ja kõige kallal nokkida, 
Mida ma üldiselt väljas süües eriti ei tee. 
Ja see on kindlasti toidukoht, kuhu me Tartus veel tagasi jõuame. 
Sushini me täna ju tegelikult ei jõudnudki, 
Sest kõhud olid jube tühjad ja valisime pigem sellised toekamad praed. 
Aga aega on. 
Ohh, selliseid ülesandeid võiks kohe rohkem jagada. 
Ma hea meelega pühendaks end täielikult sellistele projektidele :D 

Panen teile mõned fotod ka, 
Et te saaksite kadetseda ja omagi sammud Taskusse seada. 
Te peate muidugi vabandama mu mobiili pildikvaliteeti. 
Järgmine kord võtan kindlasti kaamera kaasa :)

No aususe huvides mainin ka selle ära, et kaamerat ma siiski üheski söögikohas välja pole rebinud, telefon on kõvasti rohkem undercover. Ja seega on kõik pildid endiselt tehtud mu kaheldava kvaliteediga mobiilikaameraga. Aga see koht saab meilt mõlemalt igal juhul väga head punktid ja on hetkel meie lemmikpaik Tartus. Hea rahulik ja armas koht, pluss ainuke, mis meid jootraha jätma pani, sest me olime nii vaimustuses sellest :D 
Keskmine kulu näkku 11 eurot, seal sees siis eelroog, praad, magustoit ja joogid. 
Kel suurem huvi tekkis, siis netikodu on neil  http://www.yakuzasushi.ee/

Aususe huvides on siin ka punktiskoor: 
                              Arbuusisuhkur                                  Lothleg
Interjöör                       8/10                                               8/10
Toit                                9/10                                               9/10
Teenindus                    8/10                                               8/10

Mis teeb meie üldiseks skooriks sellele toidukohale 8.4/10


Interjöör
Väljavaade
Miso Shiro
Tori Bento

Karashi Buta

Sweet Sakura Roll

Mango Cheesecake




 

No comments:

Post a Comment