Saturday, April 23, 2016

Babyback Ribs & BBQ (Rakvere)

Me käisime Rakeres ehituspoodides ja otsustasime lõpuks Rakvere isikliku Babybacki ära testida. Ma olen seda nii kaua teha tahtnud, aga siiani pole kuidagi võimalust avanenud ja... Nüüd me lihtsalt tekitasime võimaluse :) 
Kui meie laupäevasel päeval enne kahte saabusime, oli majas rahvast küll. Neil on nõue, et külastajad ootaksid uksel kuni nad lauda juhatatakse. Me jõudsime vaevalt arutama hakata, et tea, kaua nüüd siis jalalt jalale tammuma peab, kui teenindaja juba tuli. Meieni ta päris ei jõudnudki, mis oli natuke veider, aga jutud said räägitud ja laua saime me ka. 
Menüü on neil lai ja põhjalik. Kõike pitsadest-pastadest kuni BBQ ja grillini välja. Pluss natuke magustoite, piimakokteile ja muud kraami. Kuna kõhud olid tühjad, valisime ikka korralikud lihapraed. Valituks osutusid Alabama Grilled Beef Steak (13.80) ja Grilled Pork Neck (9.90). Mina võtsin oma veisesteigi juurde friikad, minu sõber oma seakaela juurde küüslauguse kartulipüree. Üks huvitav infokild veel: minult küsiti, milline küpsusaste mulle meeldiks. Mina, kes ma eelistan korralikku verist liha, ütlesin rare. No... Tuleb välja, et kuigi Babyback on liharestoran, on neil liha eelküpsetatud (loodetavasti mitte külmutatud? ma ei uurinud) ja rare on selline küpsusaste, mida nad praktiliselt ei saa saavutada :D Noneh... Tõesti, kui mu veis lauda jõudis, siis oli ta pigem medium kui rare, polnud midagi teha. Söödav oli õnneks siiski. Mind pani lihtsalt imestama, miks siis üldse kliendile seda valikut pakkuda?
Toitude laudajõudmine võttis veidi aega, mis oli lootustandev. Kõige hullem, mis restoranis juhtuda saab (kui see just McDonalds ei ole) on see, kui teenindaja su tellimusega kööki läheb ja kohe taldrikutega välja tuleb. Siis on raudselt mikrouun mängus. 
Kui välja arvata see, et mu liha oli soovitust küpsem, ei olnud mul oma praele absoluutselt mitte midagi ette heita. Köögiviljad olid krõmpsud, kartulid olid kuldsed... Kui väga nokkida, siis kaste oli ehk tiba soolane, aga see on tõesti juba meeleheitlik vigade otsimine. 
Minu kaaslane kiitis oma toitu ka taevani. Ja tema püree oli mõnusalt küüslaugune ja nii kreemine, et me alguses natuke vaidlesime, kas see võib pakist olla? Väga tärklisene ja paks selline. Ma küsisin teenindajalt ja mulle kinnitati laia naeratusega, et neil on kõik ikka kohapeal tehtud. No sel juhul... Au Babybackile! Ma ei tea, mis kartuleid nad kasutavad, aga tõesti oli väga külluslik püree. Mitte halb, absoluutselt mitte, lihtsalt mul ei tule kodus kunagi nii siidine ja külluslik :) Võib-olla nad kasutavad koort ja võid? Ma ei uurinud :) magustoidu jaoks ei jätkunud igatahes kummalgi enam ruumi, kuigi piimakokteili oleks muidu võinud luristada küll, lihtsalt et veelgi seda ameerikas olemise tunnet rõhutada.
Teenindus on Babybackis üldse täiesti märkimisväärne. Kõik käib naeratuste saatel, teenindajad viitsivad küsimustele vastata ja uurida, kuidas toit maitseb, kedagi ei jäeta pikaks ajaks tähelepanuta. Ma ei oska isegi ettekujutada, kuidas seda teenindust veel parandada. Järgmine samm oleks vist see, kui teenindaja naeratades terve söömise ajal sul laua kõrval seisaks :D Mul on väga kahju, et mul oli tipiks ainult 1,5 eurot jätta. Lihtsalt ei olnud rohkem sularaha. Järgmisel korral valmistun paremini :)
Ainus, mida me teenindajate puhul täheldasime, kui ühel kahvel maha kukkus, siis ignoreeris terve personal seda tervelt viisteist minutit, enne kui keegi selle üles korjas. Mis oli natuke veider ja tekitas meis juba küsimuse, et kas see nüüd jääbki siis nii... Meie laua kõrvale vedelema.
Koht ise on väga audentne ja ameerikalik. Isegi muusika oli korralik country. Väga stiilipuhas. See ei pruugi olla igaühe cup of tea, aga kuidagi muud moodi ma üht BBQ kohta ette ka ei kujuta. 
Kui kellelgi nüüd suu vett hakkas jooksma, siis tšekkige kindlasti üle nende koduleht, mida näeb SIIT, ja olge targemad kui meie, printige netist omale mõned sooduskupongid kaasa. Mina kavatsen seda küll tulevikus teha.

Me jagasime punkte järgmiselt: 

                                  Arbuusisuhkur                 Stradlin
Interjöör                            8/10                           10/10
Toit                                   9/10                            10/10
Teenindus                       10/10                            9/10

Babyback Ribs &BBQ Rakvere saab restohuntidelt seega keskmiseks hindeks maagilised 9.3 punkti 10-st võimalikust! Vaimustav. Palume aplausi. 




Kurblik ja unustatud kahvel.

Alabama Grilled Beef Steak (13.80.-)

Grilled Pork Neck (9.90.-)
 

2 comments:

  1. Palume j2rgmiseks korraks vegan restorani arvustust :D

    ReplyDelete
  2. Ma ei tea, kas Eestis sellist asja üldse ongi :D Ma pean uurima :D

    ReplyDelete