Thursday, October 20, 2016

Kärme Küülik

Me veetsime ühe väga ilusa päikeselise pühapäeva Haapsalus. Ja mis teeb ilusa väljasõidu ideaalseks? TOOIIIITTTTT. Yeah. Nii me siis sööma läksimegi. Kärmesse Küülikusse. Sest see oli nii armas ja jäi meile täitsa tee peale. 
Esiteks: see on üsna tilluke koht. Mitte ainult see, et laudu pole palju ja sul peab õnne olema, et sisse saada (me nägime päris mitmeid, kes tulid peale meid ja keerasid ukselt tagasi), aga see tilluke koht on maksimaalselt laudu täis pakitud. Ma pole kindel, kuidas teenindajad end laudade vahelt taldrikutega läbi pigistavad, kui maja rahvast täis on :D Minusugune suurem inimene seal igatahes küll töötada ei saaks, ma jääksin kinni. 
Igatahes. Meid võeti vastu otse uksel, juhatati garderoobi ja siis lauda. Esimene asi, mis silma hakkas, on see, et süüa tehakse leti taga terve restorani ees. Mulle see täitsa meeldis. Vaatad, kuidas su pitsat tehakse ja kuidas see ahjust välja tuleb. Mmm. 
Menüü on üsna fancy, eelroaks saab valida kaheksajalga või leegitsevaid krevetisabasid (ja ma mõtlen tõsiselt, need pannakse põlema. Meie neid ei tellinud, aga vaatasime vaimustusega, kuidas naaberlauda kaks sellist põlevat taldrikut viidi). 
Mina olin meie seltskonnast ainus, kes eelroa tellis. Ja muidugi oli selleks kaheksajalg. Minu lauakaaslaste lõputuks õuduseks :D Mina olin oma valikuga igatahes väga rahul. Pearoaks võtsin ma metsaseenerisotto. Minu kaaslased valisid metssearaguuga munapapardelle ja pitsa Italiana. Pitsade suhtes peaks küll silmas pidama, et need on üsna suured. Ja üksinda tellides võib tekkida probleeme mao mahutavusega. 
Kõik toidud olid küll väga head. Ja ma lihtsalt pidin ära proovima Kärme Küüliku värske limonaadi. Ma küsisin ja mulle kinnitati, et nad teevad seda kohapeal. Meie võtsime rabarberilimonaadid, aga valida saab ka sidrunimaitselise. 
Kohe pärast meie saabumist hakkas maja kiiresti täituma ja teenindajate tähelepanu hajuma. Arvet läksime juba leti juurde ootama, sest aeg pressis takka. See oli ehk ainuke väike tõrvatilk meepotis. Muidu oli kõik väga tore. 
Arve oli meil kolmekesi 50 eurot. Seal sees siis limonaadid, õlu, suur kann marjavett, üks eelroog ja kolm pearooga. Dessertideks ei olnud kellelgi enam kõhuruumi. Kahjuks. Isu oli küll, aga füüsiline võimekus pani piiri ette. 

Kärmel küülikul on koduleht ka, kust saab nende kontaktandmed, et laudu broneerida (ilmselt eriti nädalavahetustel sügavalt soovituslik) ja menüüd piiluda. Koduleht asub neil SIIN

Meie punktid kujunesid selle kogemuse eest järgmiselt: 


                              Arbuusisuhkur          Hermione        Tupsu
Interjöör                        8/10                       7/10              6/10
Toit                                8/10                       8/10              7/10
Teenindus                    8/10                       7/10              7/10

Keskmine hinne Kärmele Küülikule meilt on 7,3 punkti kümnest. Not bad, Küülik, not bad.






No comments:

Post a Comment