Saturday, November 29, 2014

Sweet Rosie

Saabusime sellesse... Sõnulseletamatusse toitlustusasutusse laupäevasel pärastlõunal. Väljast jätab Sweet Rosie tõeliselt toreda mulje. Üsna stiilipuhas iiri pubi. Muidugi: üldjoontes oleks ta ilmselt efektsem ja asjalikum pubina. Tuleks sõpradega õhtul, istuks leti äärde pukile ja luristaks tumedat õlut. Ilmselt oleksin ma sellist kogemust oluliselt rohkem nautinud. Ausalt. Minge Sweet Rosiesse jooma. Ärge söögiga vaevuge. See õnnemäng ei tasu ära. 
Aga kõigest järjekorras: teenindus oli üsna sujuv ja ladus. Ehk veidi kaua venitati käikude vahel mustade nõude koristamisega, aga ei midagi hullu. Menüü oli pikk ja põhjalik, tüüpilist pubitoitu täis, aga kahtlemata toitev. Tellisime ahjulõhe juurviljawokiga ning sea ja seened. Magustoiduks creme brule ja jäätisekokteili. 
Praadide ooteaeg oli üllatavalt pikk. Või olid meie kõhud üllatavalt tühjad. Igatahes oli lõpuks mulje, et kõigil on juba toidud käes, aga meil ikka veel pole... Kui praed lõpuks saabusid, siis olid tulemused vastandlikud. Minu lauanaabri ahjulõhe oli tõesti õrn ja maitsev, kartulipUDRU (just selline oli kirjapilt menüüs) jättis värske mulje. Ta oli tõesti päris rahul. Ja mina olin tõesti päris kade, sest minu siga seentega oli lihtsalt kurb. Kartulipudru (ma vihastan juba selle kirjapildi pärast, ausalt) oli mikros soojendatud ja koorikuks kuivanud. Sealiha oli taaskord Eesti söögikohtadele kohaselt lõigatud paberõhukeseks ja lisaks veel õhemaks haamerdatud. Ja siis oli kokk seda vaest lihaviilakat veel tõelise vihaga kuumutanud. Ma ei saa aru, mis allergia on toidukohtadel normaalsete lihatükkide vastu, mille küspsustastme suhtes ka klient kaasa saaks rääkida. 
Põnevam osa saabus koos magustoiduga. Jäätisekokteil oli aus, isegi kui tiba vesine. Aga sellist creme bruleed nagu täna, ei ole ma mitte kusagil saanud. Ma ei tea, kas ma olen terve elu selle desserdi põhimõttest valesti aru saanud, ja ta peabki selline võine ja kleepuv ja kõva olema aga... Kui seda maagilist magustoitu lusikale võtta ja lusikat raputada, siis see maha ei kukkunud. Toidusõjas üsna kasutu kraam :D Kokkuvõttes leppisime me kokku, et see creme brulle oli praktiliselt Voimix suhkrukoorikuga :D
Neil on koduleht ka:  http://sweetrosie.eu/pub/

Meie panime punkte nii: 

                                     Arbuusisuhkur                 Hambahaldjas
Interjöör                              8/10                                   9/10
Toit                                      5/10                                   7/10
Teenindus                          6/10                                    7/10

Keskmine hinne Sweet Rosiele 7 kümnest.



Ahjulõhe juurviljawokiga 7.90

Siga ja seened 6.90

Creme Brule 3.00

Jäätisekokteil 2.60




 

No comments:

Post a Comment